Sunday, May 4, 2008

Godzilla Becomes A Martian!


Previously:

Godzilla and his friend Muimina went to the library to check out books. Then Godzilla met his girlfriend and gave her some of the books. However, just as he was giving her the books, he got a paper cut. He started crying and his girlfriend became annoyed with him. She went to the park to have a picnic with his friend Muimina.

Godzilla was angry and started smashing buildings. Suddenly, a sunflower grew out of his paper cut. He was surprised, but ate the seeds anyway. Godzilla’s girlfriend (who we find out is a Giant Panda named Leparakan who works for the Irish government) decides she should go talk to Godzilla to try to stop him from smashing buildings.

And now:

レパラカンは むいみな とこうえんに行きますから、ごじらはおこった(mad)でした。ひまわりのたね(sunflower seeds)を食べましたから、とてもしょおきでなくなります(become crazy)。レパラカンはひまわりのたねを見まして、かみが大きくなりました。レパラカンは“たねを食べましたか”をしつもんしました(to ask)。ゴジラは“うん、おいしいですよ!”と言っていました。

むいみなはレパラカンに“どしてよくがありませんか” しつもんしました。レパラカンは“たねはこのせかいからがありません” と言っていました。むいみなは “ほんとですか” と言っていました。レパラカンは“うん。だれもにはなしませんでください” と言っていました。むいみなは“そうですか” と言っていました。

レパラカンは ゴジラに“どのぐらいたねを食べましたか” しつもんしました。

ゴジラは“たくさんたねを食べました!” と言っていました。

レパラカンはむいみなに I think it’s too late。すぐに(soon)ゴジラはかせいじん(Martian)をなります”といっていました。むいみなは “こわいですよ!”と言っていました。レパラカンは“うん!そうですね!”

To be continued….

(どして=why)

しゃしん!

2 comments:

Hamada said...

ゴジラはかせいじん(Martian)になりますか!?このひまわりのたね(sunflower seeds)はこわいですねー。

The Rambler said...

OMG!どうしてごぜぁ!!私はいわく(story)にきょうみがあったんです。もっと書いてください。